Intertech, finans sektörünün ihtiyaç duyduğu Bilgi Teknolojileri hizmetlerini sunmak amacıyla 1987 yılında kurulmuştur. Bugün bin kişiyi aşan kadrosuyla, başta uzmanlaştığı finans sektörü olmak üzere pek çok sektör için çağdaş ve etkin çözümler üretmeye, benzersiz servis kalitesiyle hizmet vermeye devam etmektedir.


Hızla değişen ve gelişen iş hayatının dinamiklerine yerinde ve zamanında uyum sağlayarak oluşturduğu vizyonuyla Intertech, her zaman yenilikçi ve değişen şartlara kolay uyum sağlayabilen çevik bir yapıya sahiptir. Kazandığı ulusal ve uluslararası ödüllerle, kurum içindeki eşsiz dayanışmasını ve hiçbir engel tanımayacağını tüm sektöre kanıtlamış olan Intertech, gücünü aile bireyleri gibi gördüğü uzman çalışanları ve deneyimli yönetici kadrosundan almaktadır.


Kurulduğu günden bugüne, birçok yerli ve yabancı bankada kullanılan dört Temel Bankacılık Paketi geliştirmiş olan Intertech, bu süre zarfında, müşterilerine sunduğu ürün yelpazesini hızla genişleterek, Temel Bankacılık, İş Süreçleri Yönetimi, Alternatif Dağıtım Kanalları, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İş Zekası Çözümleri ve Altyapı Yönetimi konularında uzmanlaşmıştır. Faktoring ve Leasing uygulamaları da geliştiren Intertech bugünlerde, birçok yeni proje üzerinde çalışmaktadır. Intertech, inter-KEP ismi ile tescil ettirdiği KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hizmeti için BTK (Bilgi Teknolojileri Kurumu) tarafından KEPHS (KEP Hizmet Sağlayıcı) olarak yetkilendirilmiştir.


Mobil uygulamalar ile Facebook/Twitter bankacılığı gibi sosyal medya bankacılığı platformları da son zamanlarda Intertech’in üzerinde yoğunlaştığı projeler arasındadır.


Çeyrek asırdan uzun bir süredir müşterilerine, onların iş ihtiyaçlarını ve taleplerini doğru ve eksiksiz anlayıp katma değer yaratacak BT çözüm ve hizmetlerini, en yeni teknolojileri kullanarak ve rekabet avantajı sağlayarak, üstün hız, kalite ve düşük maliyet ile sunmayı kendisine ilke edinmiş olan Intertech, bir Sberbank kuruluşudur. Büyük bir gruba dahil olmanın verdiği güçle, daha yeni ve inovatif projelere imza atmaya hazırlanan Intertech’in asıl hedefi, uluslararası pazarda çözüm ve hizmet üreten BT firmaları arasında yükselen pozisyonunu korurken, benzerleri ve takipçileri arasında fark yaratmaya devam ederek zirvedeki yerini almaktır.



Bilgi Güvenliği ve Kişisel Verilerin Korunması

  • Bilgi varlıklarını yönetmek, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak
  • Bilgi varlıklarını, değerlerini, güvenlik ihtiyaçlarını, zafiyetleri, varlıklara yönelik tehditleri ve tehditlerin sıklıklarının saptanması için yöntemlerin belirleyeceği çerçeveyi tanımlamak
  • Tehditlerin varlıklar üzerindeki gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik etkilerini değerlendirmeye yönelik çerçeveyi tanımlamak
  • Risklerin işlenmesi için çalışma esaslarını ortaya koymak
  • Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek riskleri sürekli takip etmek
  • Tabi olunan ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülükleri karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklardan kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak
  • İş / hizmet sürekliliğine bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltarak işin sürekliliğine ve sürdürülebilirliğine katkıda bulunmak
  • Gerçekleşebilecek olası bilgi güvenliği olaylarına etkin ve hızlı müdahale edebilecek ve olayların etkilerini minimize edebilecek yetkinliğe sahip olmayı temin etmek
  • Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek
  • Kurum itibarını geliştirmek ve kurumu, bilgi güvenliği kırılmalarından kaynaklanabilecek olumsuz etkilerden korumak

Daha fazla bilgi için Kişisel Verilerin Korunması sayfasına bakabilirsiniz.

Hizmet Yönetimi Politikamız

  • Yasal zorunluluklarla belirlenen ve müşterilerilerimize sözleşmelerimizde taahhüt ettiğimiz şartları eksiz yerine getirmek
  • Hizmet sürecinde en üst seviyede standardı yakalamak
  • Süreçleri sürekli iyileştirerek hizmet kalitesini artırmak
  • Servis sorumlularını belirlemek ve atamalarını yapmak
  • Hizmet Yönetimi Sistemine tüm personelin katılımını sağlamak ve bilinç düzeyini artırmak
  • Hizmet Yönetimi Sisteminin yönetim kadrosu dahil sürekli desteklenmesini sağlamak ve kontrol etmek
  • Servis yönetim planı hazırlamak ve güncel tutulmasını sağlamak

KEPHS & E-fatura Özel Entegratörlüğü Süreçleri İş Sürekliliği Politikamız

  • Çevresel nedenler, donanım arızaları, operasyonel hatalar, zararlı kod saldırıları, tabii afetler gibi tehditlerden servislerini korumak üzere kesintileri önlemek,
  • Hizmetlere olan etkiyi en düşük düzeyde tutmak,
  • Kurtarma gayretlerini azaltacak ve hizmet kalitesini muhafaza etmek üzere olayları en kısa sürede belirlemek,
  • Küçük bir olayın daha ciddi seviyelere yükselmesini önleyecek şekilde süratle tepki vermek,
  • Servislerin zamanında yeniden başlamasını ve veri bütünlüğünün sürdürülmesini sağlamak üzere kurtarma önceliklerine ve en kritik servislerin ilk önce eski haline dönmesine dayalı kurtarmak,
  • Olaylardan alınan dersleri analiz ederek gözden geçirmek ve böylece olay ve kesintilere karşı daha iyi hazırlanmayı sağlayacak şekilde sürekli geliştirme halinde olmaya dayanmaktadır.


Hesaplı KEP adresi için...

Türkiye'nin geneline dağılmış bayi ağı ile “Yerinde Başvuru Hizmeti” alabileceğiniz gibi başvuru evraklarınızı tüm Denizbank şubelerine teslim edebilirsiniz.


HEMEN BAŞVUR